РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>TJ=Фізико-математична освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 690
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Шамоня В. Г. Використання ІТ в освіті: аналіз напрацювань наукової лабораторії при кафедрі інформатики СумДПУ ім. А. С. Макаренка // Фіз.-мат. освіта. - 2015. - № 3.
2.

Шаповалова Н. В. Особливості навчання гіперболічної геометрії для підвищення компетентності майбутніх вчителів математики і фізики // Фіз.-мат. освіта. - 2015. - № 3.
3.

Стучинська Н. В. Формування предметних компетентностей з фізики та хімії при вивченні поверхневих явищ та їх ролі у медико-біологічних процесах // Фіз.-мат. освіта. - 2015. - № 3.
4.

Сільвейстр А. М. Інформаційно-комунікаційні технології навчання як засоби реалізації віртуальних лабораторних робіт з фізики у майбутніх учителів хімії і біології // Фіз.-мат. освіта. - 2015. - № 3.
5.

Семерня О. М. Компетентнісний підхід: методична компетентність майбутнього вчителя фізики // Фіз.-мат. освіта. - 2015. - № 3.
6.

Семеніхіна О. В. Обгрунтування доцільності використання програм динамічної математики як засобів комп'ютерної візуалізації математичних знань // Фіз.-мат. освіта. - 2015. - № 3.
7.

Розуменко А. О. Знамениті задачі математики // Фіз.-мат. освіта. - 2015. - № 3.
8.

Москалюк Н. В. Актуальні проблеми підготовки майбутніх вчителів природничих дисциплін // Фіз.-мат. освіта. - 2015. - № 3.
9.

Мартиненко О. В. Диференціальне та інтегральне числення в задачах на послідовності // Фіз.-мат. освіта. - 2015. - № 3.
10.

Зиміна Л. О. Робота навчальних закладів по веденню власних інформаційних ресурсів // Фіз.-мат. освіта. - 2015. - № 3.
11.

Батуро В. Я. Средства повышения мотивации к изучению математики учащимися технических колледжей // Фіз.-мат. освіта. - 2015. - № 3.
12.

Sus B. A. Fundamental form of motion of matter and traditional problematic issues of physics // Фіз.-мат. освіта. - 2015. - № 3.
13.

Шишенко І. В. Проблема математичної підготовки учнів-гуманітаріїв у наукових дослідженнях // Фіз.-мат. освіта. - 2015. - № 2.
14.

Хворостіна Ю. В. Концептуальні основи дослідження розподілів випадкових величин, пов'язаних зі знакозмінними рядами Люрота // Фіз.-мат. освіта. - 2015. - № 2.
15.

Семеніхіна О. В. Практика використання параметричного кольору в програмах динамічної математики при розв'язуванні задач на ГМТ // Фіз.-мат. освіта. - 2015. - № 2.
16.

Погребний В. Д. Про обмеженість множин: різні аспекти // Фіз.-мат. освіта. - 2015. - № 2.
17.

Петренко С. І. Про модель формування ІКТ-компетентності майбутнього учителя математики // Фіз.-мат. освіта. - 2015. - № 2.
18.

Максименко Т. М. Особливості організації навчально-дослідної роботи студентів педагогічних спеціальностей ВНЗ // Фіз.-мат. освіта. - 2015. - № 2.
19.

Лукашова Т. Д. Прості числа та деякі пов'язані з ними проблеми теорії чисел // Фіз.-мат. освіта. - 2015. - № 2.
20.

Кузьменко О. С. Вивчення симетрії у процесі навчання з квантової механіки у вищих навчальних закладах // Фіз.-мат. освіта. - 2015. - № 2.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського